29 februarie 2012

Campina,Galati,Arad

Dupa cateva luni bune,scriu din nou,dar,am motivele mele de data aceasta,pentru ca am fost plecati in deplasare.
Pana acum am avut trei deplasari frumoase :Campina,Galati si Arad...si mai urmeaza(o sa fac o mica sinteza a fiecarui oras).

Campina

Totul a inceput din 13 Septembrie,cand am fost anuntati ca o sa plecam la Campina.
N-am stat mult acolo,decat doua saptamani 13-09-27-09-2011,unde am avut doua camere de zugravit.
Campina este un oras mic,unde oamenii se cunoaste intre ei.
Chiar m-am mirat putin cat de curat este,cat de frumos,cat de civilizat.
Nu vezi  flecme pe jos,fara gropi,fara fartii aruncate de tarani...fara cei sapte ani de acasa...
In Campina,domina blocurile de patru etaje,are un parc dragut vis-a-vis de ceasul din centrul orasului.

Nu poti sa ai pretentii foarte mari de la acest oras,cand au doua hoteluri mari si late.
Are un singur Bulevard care taie tot orasul.
Am fost cazati la o pensiune.
Cand  plecam in excursie spre Sinaia,Busteni si Predeal,vedeam doar gara,acum ne-a multumit,am vazut orasul.

Dupa Campina,am venit acasa unde am lucrat in Bucuresti 3 zile,28-30 septembrie.

Galati

Pe 3 Octombrie am plecat spre Galati,unde am stat pana pe 18 Octombrie 2011,unde am revenit din nou pentru toata luna Ianuarie(3-01-2012  28-01-2012).
Aici,la Galati,am avut un apartament inchiriat de trei camere pe langa Scoala Nr.10(unde circula autobuzele 19,20)cu conditii foarte bune.
Galatiul,este un oras cu o arhitectura foarte frumoasa.

Are hoteluri bune si ingenioase,bulevarde elegante,muzee,o gradina botanica,are doua teatre(unul de vara unde a crescut balariile pe el(nu vreau sa deranjez pe nimeni)si un teatru foarte bun ca reputatie Teatrul Dramatic si in acest loc de arta este si un Monument al Revolutiei 21 Decembrie.
Are un parc foarte interesant,are o gara in care se lucreaza de ceva vreme(in care s-a lasat balta proiectul).
Galatiul,are un accent moldovenesc foarte placut.

Sunt mereu deschisi la conversatie,sunt zambareti(in Bucuresti,s-a cam uitat acest mic gest care trebuie sa il facem cu totii).
Galatiul,este un oras aerisit,fara mizerie,un oras care isi merita propiul respect,fata de alte orase mai putin civilizate.
Marea majoritate a orasului,este dominata de cladiriile de zece etaje,mergeam prin oras Sambata si Duminica(dupa job).
Deci,ca sa inchei aceasta sinteza a orasului,ca parere este minunata:)
Cand am terminat lucrarea de finisat,am plecat direct spre Arad.
Toate bune si frumoase,in deplasare.

Arad

Cand am ajuns la Arad,ne-a fost inchiriat un apartament de patru camere pe Calea Radnei(Cartier Micalaca),langa Pensiunea Miorita(foarte aproape de Piata Miorita).
La Arad,am stat patru luni 18-10-2011 18-02-2012(fara luna Ianuarie)
Am venit acasa pe 23 Decembrie,unde am facut sarbatoriile si am avut o mica vacanta pana pe 3 Ianuarie.
Aradul,este un oras deosebit de frumos(am trecut de multe ori prin Timisoara,50 de km intre cele doua orase)cu o personalitate foarte puternica in cladiri.

Marea majoritate a cladiriilor,este de la inceputul secolului al XIX-lea.
Deci,este multa istorie in acest oras si totodata,este vizitat de straini.
Are un Teatrul Ioan Slavici,foarte impunator ca arhitectura,bulevarde deschise,oameni faini:)
Mai are si doua Malluri(Atrium Center- Galleria Arad),intre doua statii de tramvai este o Gara,un Mall(Atrium) si un stadion UTA Arad:).
Ce mi-a placut la acest oras,este ca toti calatorii care se urca in mijloacele de transport,compostau bilet(1,6 lei calatoria).

Toate ca toate,dar iluminatul strazilor de Sarbatori,a fost sub orice critica(patru statii de tramvai sunt frumoase,de la Biserica Centrala (zona Podgoria) pana la Teatrul Ioan Slavici.
Bulevardul Revolutiei este cel mai important bulevard al lor,care are cele mai importante cladiri istorice.
Aradul are tramvaie si autobuze,ca la Galati.
Am terminat lucrarea pe 18 Octombrie si am venit in Bucuresti,vis-a-vis de Parcul Herastrau(intrarea pricipala).














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune si tu ceva