12 august 2012

La multi ani,Timisoara!

A trecut a treia tura,de cand sunt in Timisoara(Iulie 3-13,16-27,30 Iulie-10 August).
De cate ori vin in Timisoara,vreau sa cunosc acest oras cat mai mult.Am avut noroc tura aceasta,fiindca a fost ziua Timisoarei,intre 3-5 August.Evenimentul in sine a avut loc in Piata Unirii,unde s-a desfasurat marea majoritate a evenimentelor.Vineri n-am fost pe nicaieri,am iesit de la job si mi-am facut de mancare.Singurul lucru pe care am vrut sa-l vad,a fost cand s-a prezentat echipa de fotbal.Dar,n-a fost sa fie.Sambata si Duminica,am mai mult timp de umblat.In schimb,am fost Sambata in Piata Victoriei de la ora 19.00,unde s-a tinut o interesanta lectie de vals.Foarte importante a fost si atelierele de pictura si ikebana,din fata platoului Victoriei.Organizatorul acestui proiect este Noua Acropola,unde erau 4 mese in care copii se bucurau impreuna cu parintii.Aveau o ocupatie foarte ingenioasa,pictau,desenau si scriau in limba japoneza.Nu se putea organiza nimic,fara Primarie.

La partidele de vals,au fost 3 perechi,care dansau si invitau timisorenii la dans pe platou.
Un lucru foarte interesant este ca,majoritatea timisorenilor aveau scule bune de fotografiat si camere video,semn ca le place foarte mult,sa ramana cu amintiri placute.
Sambata seara mi-am facut de cap,si m-am dus iar in club(ce club?...nu se spune),unde am dormit ca un nesimtit pana la pranz.Dupa ce m-am trezit,am vrut sa ma duc sa vizitez Muzeul de Arta(este chiar in Piata Unirii,si este deschis de Luni pana Duminica, intre 10.00-18.00 in afara de Luni,cand este inchis).Dar,am tinut neaparat sa ma duc in Piata Unirii,unde se sarbatorea ziua Timisoarei.
Lume puhoi,care mai de care mai tare in telefoane,intrau pe Twitter si Facebook.Eu am fost mai rezervat,m-am abtinut.Au fost invitati de marca:Kamelia feat Hora,Corina si Inna.
Festivalul trebuia sa inceapa la ora 20.00...30 de minute a avut intarziere...

Eu stiam ca timisorenii,se tine de cuvant.Socoteala a fost simpla,adica 45 de minute fiecare.
Dupa cum v-am zis,la 20.30 a intrat Kamelia feat Hora,unde au cantat cam melodile lor, cele mai cunoscute.Au stat fix 45 de minute,unde a venit Corina cu trupa ei de dansatori,care la randul ei,trebuia sa stea pana la 22.00,cand intra nesuferita de Inna.N-am mai stat,am plecat cand a intrat Corina.Eu pe Corina si Inna nu le suport,imi sunt antipatice,sunt arogante si nu imi place oamenii aroganti.Au uitat de unde au plecat.
Oameni buni,de ce organizatori,n-au adus formatii de muzica rock?
Uite,Cargo este cel mai bun exemplu.Si presupun,ca sunt si mai ieftini decat Corina si Inna.
Mai auzi o chitara,mai o baterie,mai o voce solo.Clujul este foarte vestit,cu formatii de muzica rock.In fine,nu trebuie sa intru prea mult in treaba altora,mi-am zis si parerea mea.

Am zis sa ma duc in Piata Victoriei,cand am plecat din Piata Unirii,sa vad care mai este treaba pe acolo.Tranversez linia de tramvai si merg inainte,spre strada Alba Iulia(linia de tramvai,face legatura intre Piata Unirii si Piata Victoriei),si surpriza,aici era o formatie de muzica jazz.
Locul acesta,se mai zice si La Fantana.In Parcul Rozelor,era in fiecare seara cate un film.Nu pot sa spun nimic concret,pentru ca nu am participat la asa ceva.De la 21.30,incepea marele film.Ca organizator,orasul Timisoara a dovedit inca o data,ca este ceas.Acest proiect spune ceva pentru orasul lor,se respecta,se bucura impreuna,isi organizeaza viata pozitiv.
In fiecare Vineri dupa-amiaza,din doua in doua saptamani,ma duc in Catedrala si aprind 4 lumanari.Si uite asa,a mai trecut alte doua saptamani in Timisoara.

P.S.De ce scriu atatea articole despre Timisoara,din doua in doua saptamani?Motivul este foarte simplu:am chef.Cand veneam de la Arad,era la 3 saptamani,cu toate ca am stat 4 luni acolo(fara toata luna Ianuarie,cand am fost in Galati),veneam obosit,aveam lucruri mai importante de facut,decat sa iau o foaie de hartie si sa-mi pun mintea in aplicare.Aici in Timisoara,fac doua luni de zile pe 3 Septembrie.

Am luat un tren Vineri seara la 21.55 spre Bucuresti,unde am ajuns Sambata dimineata in jurul orei 7.30.Maine,13 August,voi pleca din nou spre Timisoara!

La multi ani,Timisoara! :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune si tu ceva