17 mai 2014

Lumea SEO PPC

Eu pe Olivian Breda il apreciez pentru ce face pe grupul Lumea SEO PPC!
Am fost aseara la evenimentul Lumea SEO PPC!Am scris azi-dimineata pe Facebook,ca o sa scriu un articol despre acesta intalnire.Zis si facut!Evenimentul a avut ca scop discutii informale.
Intalnirea a inceput la ora 18.30,iar eu am ajuns la 18.45.Am intarziat foarte putin.Deja erau oameni acolo destui de numerosi.Prima data am stat o vreme sus in pub,dupa care au venit mai multi oameni si s-a mutat gasca jos la subsol.In total am fost 15 oameni care au fost prezenti,iar join au dat 20.
Nu-i nimic,mergem inainte si asa.In mod normal,la ora 21.00 trebuia se se traga cortina,dar fiindca ne-am simtit bine,dezbaterea s-a prelungit pana la 22.00.


Pretul la o cafea sau la o bere,este pana in 10 lei.Cei mai multi au fost bazati pe SEO,dar au fost si oameni care au vorbit de site-uri.
Despre CMS-uri,Drupal,PHP,WordPress si de Marketing.Fiindca au fost(sunt) si oameni care au facut ASE-ul.
Si uite asa,eu am fost singurul zugrav prezent pe la intalniriile lor.Eu personal,n-am mai fost demult pe la aceste intalniri ale lui Lumea SEO PPC(din diferite motive).Simteam nevoia sa mai ies din casa,sa mai ma relaxez,sa-i mai vad pe cei din Lumea SEO PPC.
Discutiile au fost de bun augur pentru mine,fiindca mi-au prins bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune si tu ceva