2 august 2011

Anthony Frost English Bookshop

Am fost Joia trecuta aici,si mi-am luat o carte in limba engleza.
Cartea are 172 de pagini,si am dat pe ea 22 de lei!
Ma bucur foarte mult ca mi-am luat aceasta carte!
Demult am vrut sa-mi iau o carte,dar am avut retineri...am zis...ce imi trebuie mie carte in limba engleza,cand eu sunt zugrav(mentalitate proasta)...
Engleza este necesara peste tot!
M-am uitat prin carte,si dintr-o fraza de 15 cuvinte,inteleg 5 cuvinte(putin,foarte putin)...
Am un manual de incepator,ce se bazeaza prin compunerea frazelor,un dictionar de 60.000 de cuvinte Roman-Englez,si un manual de conversatie ,dar este pentru mediu(cam de B1)!
Recunosc,carti am,dar n-am fost  perseverent...
M-am apucat de engleza vreo 2-3 luni...dupa aia..pauza totala,incepusem sa prind ceva cuvinte.

Nu-i vorba ca n-am timp,timp am suficient,incepand de la ora 18.00 cand plec de la job,si pana seara tarziu,este suficient...n-am nicio scuza...
Trebuie facute sedinte zi de zi,daca vreau sa invat ceva!
Mai ajung des pe site-uri straine(ziare,reviste,si ma lovesc de engleza),si nu prea inteleg...
Tot raul spre bine!Un sut in fund,un pas inainte!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune si tu ceva