9 august 2011

Craiova

Eeeee....cand nu-ti iese jocul,esti suparat...
Trebuia sa plec ieri la Craiova...si n-am mai plecat...De ce?Fiindca ii am pe parinti bolnavi...
Cel putin mi-e nu mi se pare normal,sa-ti lasi familia si sa pleci in deplasare...noi suntem familisti!
Costel nu facea fata singur,(nu o zic din rautate)trebuia sa mearga la mama la spital,sa aiba grija si de tata,se cam complica lucrurile.
Nu le-am  zis cu rautate acest lucru,le-am explicat foarte frumos!
Puneti-va si dumneavoastra in locul nostru!Ce ati face dumneavoastra?

A fost Costel la Tulcea doua saptamani,au fost multumiti (21-07/05-08-2011)!
Firma la care avem noi jobul,cam are lucrari pe afara!
Ma duceam cu foarte mare placere,daca nu avem probleme!
Imi placea foarte mult sa vad  Craiova,n-am fost deloc in acest oras!
Suntem si noi multumiti de ei,am avut de lucru iarna cand alte firme aveau oameni acasa!
Poate stie si ei ca am un blog,poate citeste acest articol(nu este greu sa cauti o persoana pe net)!
Vreau sa le multumesc pentru intelegere!









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune si tu ceva