11 iunie 2012

Aparat foto

Am cumparat un Canon A 2200 HD,saptamana trecuta de la Carrefour Berceni,pretul este foarte bun.
Acum patru ani,am achizitionat un Canon A 460,dar cu timpul a dat semne de oboseala.
Toate filmuletele lui  Costel,sunt facute cu acest tip de aparat.L-am luat special,pentru video.
Mai avem un Canon 1000 D,dar acest aparat este doar pentru fotografii.Mergem cu placere,la mai multe evenimente organizate in Capitala,si filmam tot ce este important.Calitate pret,merita pe delin investitia.S-ar putea ca toata treaba cu Canon-ul A 460,sa se fi stricat de la excursiile din Muntii Bucegi.
Ne-a prins cateva ploi cam nasoale,l-am ferit cat am putut,ca sa nu avem probleme cu el.
Ne-am gandit sa cumparam ceva bun,trei-patru ani,sa nu mai avem probleme.Alta generatie,alte optiuni.
Cam un milion pe an,si filmezi pana te doare mana.
Vreau sa-mi fac si eu cont pe YouTube,sa  postez filmulete acolo,nu vreau sa ma bag peste Costel.
Fiecare cu treaba lui,fiecare cu placerea lui.
Vrei sa ai ceva de calitate,trebuie sa platesti,vrei performanta,trebuie sa scoti cascavalul.


.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune si tu ceva