28 octombrie 2012

Club Kulturhaus

Daca in Timisoara am mers in Sauvage,in Bucuresti am ales sa mergem in Kulturhaus.
Am tinut neaparat sa sarbatorim aceasta frumoasa sarbatoare,de halloween.Intre cele doua cluburi se simte putin diferenta.Daca in Sauvage este muzica speciala pentru acest club,in schimb,in Kulturhaus,marea majoritate a pieselor care s-a difuzat,au fost doua stiluri:unul,hip hop romanesc si americanesc,si stilul rock.
Am vazut oameni care stateau retrasi,nu prea este bine.Daca tot te duci intr-un club,este bine sa dansezi,sa te sinti bine.Eu personal, imi place sa dansez.
Nu s-a pus deloc muzica romaneasca actuala,care se aude la radio de 20 de ori pe zi(o singura bucata),toti solistii romani care vrea sa se faca oameni,in 2 ani de zile.

Am fost pe la 11p.m.,si am plecat spre casa la 05.a.m.,intrarea a fost libera.
Prima data ne-am dus la subsol,sa vedem care este treaba pe acolo,era cam liniste,am vrut sa ramanem acolo,dar ne-am dus sus la etaj,in speranta ca era mai multi oameni,si surpriza,era o harmalaie de oameni,era plina sala.Erau gasti de 5-10 oameni.
O bere Tubourg la 0.33,era 4.00 lei,sunt decente preturile.
Ne-am distrat frumos,am mai uitat de problemele cotidiene.Era un fotograf acolo,care se ocupa cu obiectul muncii,si il oprea lumea si ii zicea:ne faci si noua o fotografie?si noua,si noua...
Le facea tipul,nu a vrut sa se certe acolo,le mai si zambea,ce vreti,face parte din afacere.











 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune si tu ceva