12 noiembrie 2012

Kilipirim

Nu stiu cum se face,de imi vine pofta de scris,numai noapte.Este ora 11.25p.m.,scriu articolul.
Timp de cateva zile,a fost un targ de carte Kilipirim,la Sala Dalles.
Am zis sa nu pierd vremea aiurea,sa ma duc neaparat la acest eveniment.Hai sa iau si aparatul de fotografiat,sa nu ma duc cu mana goala la vanatoare.
Nu mica mi-a fost mirarea,cand am vazut ca nu prea era lume interesata,nu stiu care este cauza.
Este foarte adevarat,eu m-am dus abia duminica,cand altii poate au vizitat deja targul.
Am dat o raita peste tot,si am tras o concluzie destul de amara,despre cartiile care au fost prezente la targ.Erau acelasi carti ca la Bookfest,dar in schimb aveau reduceri de 30%-40%.

Parerea mea este ca a organizat acest targ,doar pentru a vinde ce era pe stoc.
Pai la ultimul Bookfest,un stand avea cat 3-4 standuri(cat avea Kilipirim)ca suprafata.
Dar poate eu vad lucrurile altfel,le vad putin in picaj,ma rog.
O.K., cu cat organizeaza Capitala targuri de carti,este foarte bine.
Cu cat se aude cuvantul carte in Bucuresti,este genial.
Cele mai multe carti cu reduceri,erau 10 lei,dar la o reducere de 50%.
Este foarte convenabil acest lucru,in loc sa cumperi o carte cu  20 de lei,platesti doar 10 lei,fain.

Vanzarile de carti,nu prea a mers,le rasfoia oamenii,dar...
Era reduceri de 30%,dar era cam scumpe 20-25 de lei,cu tot cu reducere.
Erau carti care costau si 5 lei,doar sa o vanda.
Daca la parter era rezervat targul de carte,la etaj era Targ Ezoteric.
Tot la etaj era si o sala de conferinte,avea un mic program acolo,chiar atunci era in derulare tema pentru slabire.
Una peste alta,am fost multumit!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune si tu ceva