19 noiembrie 2012

Gaudeamus

Daca tot am facut share pe profilul meu de Facebook si pe Fotografii Interesante,sa zic si cateva fraze despre Gaudeamus,asa repede.Peste doua zile,incepe acest targ de carti,tara invitata fiind Moldova.
Cum este si normal,in fiecare an este o tara invitata din Europa.Acum 3 ani a fost Spania,acum 2 ani a fost Italia,anul trecut a fost Franta.In fiecare an,am fost si am facut poze.In fiecare an,intrarea a fost 10 lei.Spatiul pentru tara inviatata,i se rezerva un pavilion intreg.
Timp de 5 zile,oamenii incearca sa vada tot ce se misca.De obicei,se face un program cu toate lansariile de carti.Am inceput sa ma obisnuiesc cu standul Editurii Humanitas,acolo este lume foarte multa si cred ca(este parere personala),se face cele mai multe lansari de carti.
Cred ca sambata si duminica,o sa fie lume foarte multa.
Cum intri pe partea stanga,este o aleea cu bunatatiuri,a la papa,mangeare.Adica:branza,cascaval,diferite soiuri de salamuri,carnati de la mama lor,sarmalute cu branzica(am servit si eu,ultima oara cand am fost - 4 sarmale m-a costat 5 lei),vin rosu,halva,nuga.
Daca imi aduc bine aminte,se da si cateva materiale informative(video),despre tara invitata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune si tu ceva