27 decembrie 2012

Craciun fericit!

Am fost de Craciun la o biserica din cartierul meu,este o biserica mica si ingenioasa din lemn!Mi se pare foarte normal si firesc,sa te duci la slujba de Craciun,ai si tu un Dumnezeu,s-a nascut Isus.M-am dus pregatit cu 4 pachete si cu niste bani,sa ofer la nevoiasi,sa fiu baiat subtire.
Pomanagii,stateau in fata bisericii si ii asteptau pe oamenii care venea cu pachetele,de cum ii vedea navaleau pe ei(si pe subsemnatul).
Am impartit crestineste,dupa ce s-a terminat pachetele un  pusti cordit,mi-a cerut si bani(dupa ce si-a luat pachetul).I-am zis asa:pai vezi ca ti-am dat pachet,de ce imi cer si bani?Nu iti mai dau...
Du-te frate si invata engleza,du-te la sport,stai pe picioarele tale,nu sta cu mana intinsa...
Este o mica mafie si acolo,nu prea are voie persoane straine sa ceara pachete.Cere cu tupeu...

Am inceput sa impart niste bani,dupa ce s-a terminat pachetele.
Am intrat in biserica,si am stat la slujba.Am cumparat si 4 lumanari.
Mi-a placut cum a facut slujba preotul,cu tact si calm.A sfantit apa din butoi,si a inceput sa arunce in dreapta si-n stanga.La 12.00 s-a terminat slujba de Craciun,si cum in fiecare an vine un grup de copii de la orfelinat si canta niste colinde.
Ca-n fiecare an,facem greseli omenesti,oricine greseste,este bine sa mai mergem si pe la biserica,macar de sarbatori,avem pacatele noastre.
Recent,am trecut printr-o perioada mai trista din viata mea,treaba cu mamaie.
Cam tarziu am scris acest articol,cam a trecut Craciunul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune si tu ceva