26 aprilie 2013

Florin Anghel-26 aprilie

  • Astazi este 26 aprilie 2013,si este ziua mea de nastere!;)

Odata pe an,este ziua de nastere a fiecarui om de pe planeta!;)
Pe 26 aprilie(Wikipedia)s-au intamplat mai multe lucruri pozitive si negative,ca in orice zi.

Invoirea de la job!

Ieri m-am invoit de la job,pentru marea zi!
I-am spus sefului meu:maine este ziua mea de nastere,si vreau sa stau acasa,se poate?
Sigur ca da.
Eu nu sunt tipul sa iau salariu,si a doua zi sa nu ma duc  la servici.

Petrecere!

Am fost cu Costel Anghel prin Plaza Romania,sa ne mai relaxam putin!
Ne-am luat niste bere la cutie,si ca sa nu venim cu mana goala acasa,am luat 13 baclavale(au fost ultimile bucati).
A fost o zi cam trista pentru mine,n-am fost in largul meu.Nu uit ce probleme am acasa!
Tot 24 de ore a fost azi,tot o zi normala.O zi ca oricare alta.

Multumesc frumos!

Vreau sa le urez tot binele din lume,celor care mi-au spus astazi cuvantul magic,La multi ani!;)
Multa sanatate si fericire pe 2013!
Toate dorintele  care vi le-ati pus in mintea voastra,sa se indeplineasca!;)
Multam fain!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune si tu ceva