7 aprilie 2013

Elena Anghel




Adăugaţi o legendă
Astazi 7 aprilie,am avut marea placere sa-i ofer mamei noastre un buchet de crini.
Cand a fost ziua ei pe 1 martie,i-am oferit  un buchet de trandafiri si un martisor.
Costel Anghel i-a oferit un buchet de 5 fire de crini de ziua ei.
Azi a venit randul meu sa fac acest gest frumos.
Ei ii place foarte mult crinii,ii adora,ii da putere..La o luna si o saptamana,mi-am luat revansa,o revansa constructiva si educativa.
Elena Anghel s-a bucurat foarte mult cand a vazut buchetul de crini,a zambit dulce,frumos si sanatos.Nu este prima oara cand ii cumpar un buchet de flori.

I-am cumparat si eu 5 fire de crini,toata treaba m-a costat 70 de lei(o nimica toata cand vine vorba de mama noastra).
Cerea pe un singur fir 15 lei,i-am propus asa:daca iti cumpar 5 fire de crini,mai lasi si tu ceva?Bine,iti dau buchetul cu 70 de lei.
Si cu 5 lei si fara 5 lei,tot Florin ma cheama.pana la urma daca stau si ma gandesc,poate acesta este pretul unul bun pentru ei.
Stiti cum este:vazut,placut si cumparat,si bineinteles,cel mai important lucru este oferirea persoanei dragi.

De ce am facut acest gest ?Am cateva motive serioase!;)

1.Ne-a dat viata,ne-a crescut frumos si disciplinat.Fara mama noastra,eu nu puteam sa scriu in acest  moment,aceste randuri.
2.Ne-a dus la scoli cand eram mici,s-a interesat de noi la sedintele cu parintii.
3.Ne-a spalat,ne-a facut mancare.
4.Ne-a invatat sa muncim cinstit si corect,cu carte de munca.
5.Ne-a spus sa nu fim rai,sa nu fim egoisti.
6.Ne-a indrumat pe drumul cel bun.

Noi pe mama,o iubim foarte mult,mai mult ca pe tata.Cu tata nu prea ne-am inteles asa bine.
Noi cu mama,am vorbit mai multe lucruri interesante.Tata mai ne injura,nu prea s-a purtat frumos cu noi.Daca ar fi sa fac o alegere intre mama si tata,as alege-o pe mama de la o posta,cu ochii inchisi.
Puteam foarte bine sa nu il bag in relatia cu familia,adica sa fie doar mamica noastra.
Dar face si el parte din familia noastra.

Oameni buni,aveti foarte mare grija de mamele voastre,sa nu le lasati singure si neajutorate,fiindca ele ne-au dat viata!










 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune si tu ceva