28 iulie 2013

Elena Anghel

RIP ELENA ANGHEL 1-03-1949  23-06-2013


Astazi am facut primul parastas,pentru mamica noastra.
Astazi se face 5 saptamani,de cand mama a murit.L-am facut mai devreme cu o saptamana,fiindca saptamana viitoare incepe postul.Si in plus de asta,stiu ca se face mai devreme cu o saptamana.
S-a dus Costel de dimineata la biserica,si a venit acasa cu preotul ca sa-i faca slujba.
Am impartit 12 vase.Am stat acasa vreo 30 de minute,dupa care am plecat spre cimitir.
Am stat si acolo 30 de minute,dupa care am revenit acasa.
Sa va zic un lucru foarte important:am pupat crucea,am pupat-o pe mama.
A trecut repede 5 saptamani.Duminica viitoare,se face 6 saptamani.

Am plans putin si acolo,mi-a lacrimat ochii.
Cand am inmormantat-o,am vorbit cu o femeie care are grija de cimitir,sa-i ude si sa-i aprinda o candela timp de 40 de zile.Candela era aprinsa.Bineinteles,nu pe gratis,totul se rezuma la bani.
A trecut si luna iulie,o sa vina august.Mai avem de tras.
Hmm,sa mananci din coliva mamei tale.Hmm,sa te uiti la crucea mamei tale.
Hmm,aici este mama noastra,care ne-a dat viata.Hmm,aici este mamica noastra,care ne-a crescut.
Avem o poza de-a ei in bucatarie,avem o candela care arde mereu.Mai aprindem niste lumanari mici.
In loc sa avem grija de ea,in loc sa o pupam,ii aprindem lumanari.

Ne asteptam sa moara tata,dar a murit mamica noastra.Nu prea imi convine acest lucru.
Dumnezeu a vrut asa.Tata o mai injura si se lua de ea,era mare si tare.Era o jigodie.
Mama este moarta si tata traieste.S-ar putea sa-l tai de la relatia cu familia,de pe Facebook.

Uite,am sa va zic un lucru in premiera:cam de saptamana trecuta,ma bate un gand sa scriu o carte, despre mamica noastra.Dar am o problema destul de mare:nu stiu de unde sa incep.
Carte nu o sa fie prea groasa,o sa fie cam 100-150 de pagini.
Am inteles ca minim la o carte,este de 100 de pagini.
Bineinteles,cartea o sa se numeasca Elena Anghel.Vreau sa-i scriu viata ei,pe unde merge ea,pe unde a copilarit,ce intamplari a avut.Nu stiu cam cat o sa ma coste.
Am inteles ca depinde foarte mult de editura,la care te duci.Daca editura este cunoscuta si mare,cu atat este mai scumpa.Depinde daca iti aproba carte.Daca nu,cauti alta si alta.

Am batut asa pe Google,cam cat face o carte,cam ce editurii primeste cartii de incepator.
Zic eu,cam 75%-80%,trebuie sa fie scrisa,s-ar putea sa ma ajute si ei.S-ar putea sa fie contra cost.
Nu stiu exact,doar presupun.Deja vorbesc mult,si nu am facut nimic concret.Ramane de vazut.

Dumnezeu sa te ierte,Elena Anghel.
Dumnezeu sa te odihneasca,Elena Anghel.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune si tu ceva