3 august 2013

Elena Anghel

RIP ELENA ANGHEL

Acum doi ani de zile,Elena Anghel era internata la Spitalul Municipal.
A fost internata pentru analize,intre 1-10 august 2011.
Azi,3 august 2013,am fost la ea la cimitir,am fost sa o vedem,sa stam de vorba cu ea dupa 40 de zile,dupa sase saptamani de asteptare.
Am fost cu fratiorul meu,Costel.Era o caldura in cimitir,de nu puteai sa stai.
Maine princesa noastra,face sase saptamani,este a sasea duminica.
Tot maine,o sa ma barbieresc.Costel,s-a barbierit ieri.
I-am cumparat un felinar mare,pentru lumanari.I l-am luat chiar din fata cimitirului.
Am sapat putin in jos,am pus niste pietre mici,am pus adeziv.

Am aprins doua candele cum am ajuns,ne-am facut treaba noastra,am tamaiat.
Am udat cavoul cu apa,pentru a bea apa.Cand era in viata princesa noastra,cerea mereu apa.
Am pus doliu din pieptul meu,pe mormantul ei,langa crucea ei.Asa este datina la noi,la romani.
I-am luat si niste flori.Cat timp am stat acolo,adica doua ore,nu prea era lume.
Am uitat sa va zic un lucru:eu am fost la job azi,si am plecat direct spre cimitir..
Poate cand am ajuns noi acolo,poate unii oameni,sau dus de dimineata,ma rog,nu trebuie sa intru in prea multe detalii.
Cand am plecat de acolo,am mai aprins doua candele.

Dumnezeu sa te odihneasca...




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune si tu ceva