4 octombrie 2013

Festivalul George Enescu

  • Festivalul George Enescu,s-a terminat in aplauze.
  • Festivalul George Enescu,se desfasoara odata la doi ani.
  • Festivalul George Enescu,s-a auzit peste hotare.
  • Festivalul George Enescu,s-a desfasurat in toata luna septembrie,intre 1-28 septembrie 2013.
Anul acesta,am fost doar de doua ori,la Festivalul George Enescu.
Anul trecut,m-am dus in fiecare saptamana.Este foarte adevarat,ca anul trecut n-aveam necazuri.Ce diferenta intre ani.
Am fost pe 15 si pe 28 septembrie.
Pe 15 septembrie,a sustinut un concert Filarmonica din Pitesti.
M-a incatat pur si simplu.A fost ceva de vis.
A fost o solista si un solist de muzica simfonica.
Avea o voce solista,de iti venea sa nu crezi asa ceva.
Am fost doar seara,n-am avut timp in cursul zilei.Puteam foarte bine,sa ma duc si duminica la pranz,daca tot a fost  toata ziua.
Si primul album pe care l-am postat pe Facebook,a fost dupa aproape o saptamana de zile.
Se apropia sfarsitul festivalului,si am fost decat odata.
Pe 28 septembrie,a fost un super concert de muzica simfonica.
Tin sa amintesc un lucru destul de important:cand am fost de fiecare data(15-28),fiecare concert a durat 90 de minute,respectiv 7.30-9.00 seara.
Fiind ultima zi,si-a facut intrarea un super trio:Romanian Philarmonic.
Un trio fantastic:Irina Iordachescu(soprana),Hector Lopez(tenor)si dirijorul Jin Wang.
Am stat pana cand s-a terminat concertul,in tot timpul concertului,s-a aplaudat foarte mult.
Canta fiecare solo,pe urma cantau in duet.Si dirijorul a avut o prestatie buna.El era de origine asiatica,dar a studiat in Austria.
Ce conteaza ce natiune esti,conteaza foarte mult atragerea de muzica simfonica,de cultura internationala.
Orchestra si-a aratat clasa de cateva ori,in frunte cu dirijorul.
Am facut si de data aceasta fotografii si le-am postat pe Fotografii Interesante .
Cateva impresii bune despre acest festival:
  • Sunt absolut sigur,ca in luna septembrie,Romania a fost vorbita frumos si civilizat de tara noastra.
  • Intr-o luna de zile,cred ca site-ul lor a fost cel mai vizitat.
  • Intr-o luna de zile,cultura romaneasca s-a ridicat foarte mult peste hotare.
  • Intr-o luna de zile,civilizatia romaneasca a crescut in ochii strainatatii.
  • Sopranele si tenorii,au facut cunostinta cu muzica simfonica romaneasca.
  • Au facut cunostinta cu Ateneul Roman,cu Sala Radio.
  • Foarte important:acest concert a fost organizat de ArCuB.
  • Ma bucur foarte mult(cred ca si voi va bucurati),ca se organizeaza chiar si odata la doi ani,Festivalul George Enescu.
Pentru inchiere,as vrea sa subliniez un lucru extrem de important:

Bun venit,Festivalul George Enescu 2015!









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune si tu ceva