21 septembrie 2013

Elena Anghel

RIP ELENA ANGHEL(TANTA)

Azi,21 septembrie 2013,i-am facut parastasul de trei luni,mamei noastre.
Peste doua zile,se implineste trei luni de cand a murit.
Am facut ceva restrans,nu ne-am aruncat cu capul inainte.
Am pregatit cinci pachetele,speciale pentru pomana,cinci farfurii.
Bineinteles,am avut si coliva,este si normal acest lucru.
Azi,am fost impreuna cu Costel Anghel la cimitir,am cumparat sase fire de garoafe,trei fire albe si trei fire rosii.Am luat si o candela mare,fiecare dintre noi.
  • A trecut repede trei luni de zile,aproape neobservat.
  • Este greu fara mama noastra.
  • Ne intelegeam foarte bine cu ea.
  • Cu ea vorbeam noi cand eram suparati,cu ea radeam noi cand eram in casa.
  • Acum ne uitam la ea in jos,spre cavou.
  • Acum doar noi vorbim,si ea tace din gura.

Dumnezeu sa te odihneasca,Elena Anghel(Tanta)...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune si tu ceva