18 februarie 2014

Kanban






Am fost saptamana trecuta la un Meetup interesant!Acest Meetup s-a numit Kanban!
Evenimentul respectiv,a fost un Meetup amplu dezvoltat.Au fost doi speakeri cu experinta.
Evenimentul s-a organizat unde isi are sediul TechHub Bucharest,etajul 1.
Startul s-a dat la 18.45.si in mod normal,la ora 21.00 trebuia sa se termine.Dar a luat sfarsit la 21.30,deoarece s-a mai stat la networking.Dupa ce s-a terminat prezentarea,s-a trecut la partea de subiecte.A fost un panou general,unde fiecare membru prezent(daca dorea),a scris pe o bucata de hartie,o intrebare cel interesa pe acel membru.In jur de 10-15 oameni,eram stransi pe langa o plansa.
Au fost trei colturi:red,blue si green.S-a discutat fiecare subiect scris.Acest Meetup,a avut o legatura foarte mult cu programarea web.
Sincer sa fiu,mi-a fost cam rusine,faptul ca eram singurul zugrav la acest Meetup.Toata lumea are munca de birou.Important este ca am fost prezent.Am dat join si m-am dus la acest Meetup,ma tin de promisiune.
Special am urcat acest filmulet facut de mine pe Facebook si YouTube,pentru a putea sa dau de stire la mai multe persoane.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune si tu ceva