2 martie 2014

Elena Anghel

RIP ELENA ANGHEL - TANTA   1-03-1949   23-06-2013


Mama noastra,trebuia ieri sa-si aniverseze ziua de nastere,trebuia sa implineasca 65 de ani!
Din pacate,n-a mai prins aceasta zi.Este singura,este frig,este intuneric unde este ea acum.


  • Trebuia sa-i uram un sincer:La multi ani,sa-i cantam Multi ani traiasca!
  • Trebuia sa stea cu noi!
  • Trebuia sa ne bucuram alaturi de ea!
  • Trebuia s-o strangem in brate!
  • Trebuia sa-i multumit ca existam pe acest pamant!
  • Trebuia sa-i spunem ce mult o iubim!
  • Trebuia...
Ieri si azi,am fost la ea.Ieri m-am dus impreuna cu Costel Anghel la mama.Am cumparat 20 de fire de garoafe(10 rosi+10 albe)si un martisor!Martisoul il l-am prins de cruce.Am stat doua ore la ea,am stat langa ea.Intervalul de timp a fost 14.10-16.10!Azi dimineata,am fost la biserica si am aprins opt lumanari.M-am rugat pentru sufletul ei bun si inimos.
  • Pentru prima data,este departe de noi de ziua ei.
  • Pentru prima data,ii simtim lipsa de ziua ei.
  • Pentru prima data,mama noastra este singura de ziua ei.
Noi nu ne-am parasit mama la greu,noi nu am dus-o pe mama la azil cum face altii,noi nu am fost obraznici cu ea,noi nu i-am vorbit urat!Legatura dintre ea si noi,a fost mai stransa decat cu tata!
Tata a fost (cam) jigodie cu ea si cu noi.Nu trebuie sa dau prea mult din casa.
Mama mai putea sa traiasca inca zece ani!Daca murea la 75 de ani,mai ziceam,dar la 64 de ani sa-ti parasesti familia,este foarte tragic.A murit tanara.A murit o mama adevarata,a murit Elena Anghel.
  • Atat timp cat o sa traim eu si Costel,vom merge mereu la ea!
  • Atata timp cat vom exista pe acest pamant,ne vom gandi la ea!
  • Pentru noi mama noastra,a insemnat foarte mult!
Daca in alti ani,telefonul ei suna de ziua ei,ieri a fost mut.Cand eu eram plecat prin alte orase cu serviciul(Campina,Galati,Arad si Timisoara),eu vorbeam cu mama la telefon zi de zi.
Si acum mai am numarul ei de telefon!Azi a fost vremea cam urata,si totusi m-am dus la ea.


Ce pot sa zic,pentru cine nu cunoaste o asemenea problema grava,poate nu stie ce inseamna durerea de mama.


As vrea sa inchei cu doua fraze:

Princesa noastra,vei ramane pentru totdeauna in sufletele noastre!
Baietii tai,Costel si Florin,te vor iubi mereu!


La multi ani,Elena Anghel(acolo unde esti)!


Dumnezeu sa te odihneasca,Elena Anghel-Tanta!















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune si tu ceva