2 ianuarie 2017

Maine seara o sa fiu prezent la Code and Beer!


Code and Beer si Coding Dojo,face parte dintr-un grup de pe Meetup.
Eu am fost acum cateva saptamani la Coding Dojo.Am postat un articol pe Foto Anghel.
Cele doua evenimente,sunt evenimente de programare.Coding Dojo se organizeaza odata la o luna de zile(se desfasoara a 4-a miercurea din luna respectiva)si Code and Beer se desfasoara din 2 in 2 saptamani(doar in ziua de marti).


Ambele evenimente are loc intre orele 19.00-21.00.Practic,la Code and Beer se bea bere si se vorbeste de programare.Eu am mai fost la cateva editii ale organizatorilor,dar multa lume nu vine.
Hai sa fiu indulgent,la Code and Beer vin maxim 10 oameni.In general,dau join event 10-20 de oameni si vin jumatate din ei.Dar nu aceasta este o problema mare,important este sa fiu eu prezent.
In general,se socializeaza la intalnire.Daca vrei tu sa pui intrebari despre programare,poti sa le pui,daca vrei sa fii un simplu participant la intalnire,atunci asa vei fii.


In general,este bine sa iei si tu cuvantul.Eu de multe ori,am mai ramas si dupa ora 21.00.
Daca mai vrei sa mai stai la taclale poti sa stai,nimeni nu-ti zice sa pleci din pub.
Eu de regula cand dau join event la un Meetup,95% voi fi prezent,doar 5% nu pot sa ajung.
Am zis 5%,ca poate se intampla ceva pe ultima suta de metri.
In momentul de fata,au dat 3 oameni join event la Meetup.
Nu trebuie neaparat sa ai cont pe Meetup,ca sa vii prezent la Code and Beer.
Poti sa fii prezent si fara profi pe Meetup.Este si normal,ca cine organizeaza are 10 ani experienta.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune si tu ceva