10 aprilie 2012

Carturesti

Am acceptat invitatia lor cu mare drag,pentru Editia de Paste.(Cred),ca este pentru prima data,cand se organizeaza asa ceva,inainte de Paste.
Evenimentul are loc la Carturesti,intre 2-14 Aprilie,timp destul pentru vizita.
In jurul orei 18.00 am ajuns si eu acolo,toata treaba este la Ceainarie,unde se afla o mini expozitie.
Sunt cadouri pentru cei dragi,obiecte fine si ingenioase.
Tot azi,s-a tinut si un targ mestesugaresc,de la 18.30,am mai stat cam o jumatate de ora si m-am carat.
Foarte faina acasta initiativa.Dupa cateva ture pe la parter,m-am dus la etaj si surpriza,acolo sunt niste scaune unde poti sa citesti o carte care iti place,ca sa-ti faci o idee despre ce este vorba,inainte nu era asa ceva.Bineinteles,nu trebuie sa citesti jumatate de carte,ca sa fie OK...
Am luat si eu o carte dupa titlu "Omul fara chip",m-am asezat frumos jos si am citit cam 10-15 pagini.
Daca tot am venit pana aici,i-a sa ma duc eu in mansarda,ca poate este ceva super.
Avea niste tricouri dragute cu Street Delivery,foarte misto.Semn ca Street Delivery este foarte aproape,bate la usa.
Aveti timp si dumneavoastra,sa ajungeti.Merita efortul.

Cu drag,Florin!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune si tu ceva