16 aprilie 2012

Hristos a Inviat

Sarbatoarea de Paste,este una dintre cele mai importante.Isus s-a jertfit pentru noi.Isus a fost drept,cu cei care l-au tras pe sfoara.
Am zis sa merg si anul acesta,la biserica Coltea(am fost si anul trecut).
N-am vrut sa merg in cartier,deoarece este prea multa golaneala.
Aproape o suta de persoane a fost acolo,dupa slujba de Paste,s-a rarit puternic.
Toata lumea greseste in decursul anului,toata lume face pacate,inclusiv eu.Degeaba te inchini la biserica,daca te sarbatori importante,iti dai arama pe fata.
Vremea a fost destul de nesigura,a plouat foarte puternic si s-a tinut la intrare in biserica.
Pe la 23.45 am ajuns acolo,unde am stat in jurul orei 02.30.
Nu-mi place treaba aceasta,ca ateii nu cred in biserica...este bine sa fim realisti,realitatea se imbina perfect cu adevarul.Cand ai probleme cu adevarat,te lovesti de aceasta problema.
Biserica poate are si ea partea ei de vina,sunt cateva articole care nu vrea sa fie OK(sau nu poate).
Daca in decursul anului gresesti,macar de Paste si de Craciun sa mergem la biserica,sa te rogi pentru sanatatea ta,pentru familie,pentru prosperitate,pentru viata.
Sa aprinzi o lumanare,conteaza mult pentru un om.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune si tu ceva