9 aprilie 2012

Romexpo

Am fost pe 1 Aprilie impreuna cu Costel,la marele eveniment organizat de Romexpo,unde a fost doua expozitii Constructexpo si Antiquemarket.
Am vrut sa mergem Sambata,dar n-am avut timp,am scapat de la job cam tarziu,n-am avut nici Canon-ul la noi.
Am plecat destul de tarziu de acasa,in jur de 13.30...cam pe terminate de program(ora 16.00 a fost finisul).
Am intrat(10 lei intarea),in fata la pavilionul central,era masini grele de constructii,in dreapta era doua pavilioane mai mici,unul cu fier forjat si al doilea,era cu flori.
In pavilionul central,era impartit pe doua sectoare:la parter era materiale de constructii(fatanta,gresie,mozaic,marmura,granit,scule de faianta gresie,parchet,pardoseli electrice,materiale de finisaje,scule de finisaje,scule de constructii).
Nu prea era lume multa,ori era ca am ajuns noi tarziu,sau ca nu era lumea interesanta...In fine,ne-a placut!

Am stat foarte putin la parter,ne-a interesat foarte mult sculele de finisaje(suntem amandoi zugravi,daca nu stiati),am luat si cateva pliante interesante,erau destui oameni care cereau informatii.Putine fotografii am facut la parter.
La etaj,a fost expozitie de obiecte de arta,chiar am ramas surprins cate piese de mare valoare se afla acolo.
Obiectele care a fost expuse acolo,erau foarte vechi si de mare valoare.
Rar mai vezi in Bucuresti,asemenea expozitii...
Erau persoane fizice si asociatii familiale care expuneau.Intreba lumea,dar nu prea se cumpara obiecte scumpe.Cei mai multi intrebau de argint si mobila veche,rar,chiar foarte rar,intrebau de tablouri.
In materie de mobila,domina clar si-n ziua de azi,este sub calitatea celor de la expo.
Erau tablouri valoroase,blanuri,argint,oglinzi foarte mari,covoare stufoase,ziare,carti.
Oameni foarte respectosi(ziceau buna ziua,cand ajungeam in dreptul lor),oameni care stiau sa poarte o discutie despre arta,daca le ceream o informatie erau dispusi sa colaboreze.

Cu drag,Florin:)






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune si tu ceva