12 august 2013

Costel Anghel

Am primit o veste minunata aseara:si-a facut fratiorul meu un blog.
Si-a facut tot pe blogspot.N-are nimic,important este sa-ti faci,nu conteaza unde.
Important este sa bati pe taste,sa spui ce simti.
Ce doresti,ce vrei sa afli,unde te duci,ce vrei sa faci in viitor.
Cred ca este mai buna varianta aceasta cu scrisul mai mare,trebuie s-o testez.M-am luat si eu dupa el.
Blogul se numeste:Costel Anghel.Era si normal,sa-si puna numele lui.Noi de meserie suntem zugravi,si cand avem timp,mai postam cate un articol.

Cred ca marea majoritate care lucreaza in constructii,nu au bloguri.
Sa nu o luati ca pe o lauda,ca aroganta.
Ce sa mai zic de Twitter,Google +,Facebook si LinkedIn.
Trebuie sa fim in rand cu lumea,au cei din Social Media conturi pe retele sociale,trebuie sa avem si noi,mai mult sau mai putin active.
L-am felicitat eu aseara,dar il mai felicit acum.
Costel,iti doresc sa scrii postari interesante.
Multe felicitari si spor la scris.

Succes!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune si tu ceva