23 august 2013

23 august 1944

Timp de aproape o saptamana de zile,televiziunea Digi24,a avut o campanie de a spune adevarul,despre 23 august 1944.
In fiecare zi,emisiunea a vut un rol important,pentru cine nu cunoaste istoria Romaniei.Zi de zi,a fost cate un reportaj interesant.
Emisiunea se numeste(inca suntem pe 23 august):23 august 1944 Istoria furata a Romaniei.
Eu am dat drumul la televizor pe la 8 seara,si emisiunea a durat pana la 10 seara.
Aceasta emisiune,mie mi-a placut foarte mult.A fost ceva de calitate.
Polemici au existat si aici,dar au fost scurte.
Au fost invitati de valoare,care au stiut sa spuna ce simt,unde suntem in momentul de fata.Care sunt adevaratele valori ale Poporului Roman.

Cat ne-a costat acest razboi?

1)Am platit 300 de milioane de dolari.In ziua de azi,aceasta suma valoreaza circa 7 miliarde de dolari.
>Industrie
>Agricultura
>Fabrici
>Am platit doar in produse.

2)800.000 de de oameni,800.000 de de suflete,care erau asteptati acasa de familiile lor.

3)Ne-a fost luata Basarabia.

4)Pe 1 aprilie 1941,au fost omorati 3.000 de romani,care voiau sa vina inapoi acasa.Toate aceastea,s-a intamplat la Fantana Alba.

5)Am inteles ca saptamana viitoare Digi24,va pune la dispozitie(video),toate inregistrarile facute azi.Deci,urmariti reportajele.

Amintiri despre 23 august:

1)Imi amintesc foarte bine,cum se facea manifestari in Bucuresti.
2)Tin bine minte,cum ultima manifestatie,a fost pe bulevardul Eroilor.Eram mic atunci,eram minor.
3)Se facea la televizor o campanie zi de zi,erau steaguri mari,afise mari cu cei doi,panze mari cu scris foarte mare.

Concluzie:

1)Am mers inapoi.
2)Am stat pe loc.
3)Am pierdut mult.
4)Aveam cateva miliarde de dolari acum,in ziua de azi.
5)Razboiul nu este bun(foamete,saracie,crime,bani cheltuiti aiurea,boli fel de fel).
6)Eram mai in fata,eram mai bine platiti in ziua de azi.
7)Fiecare stat care a fost implicat in razboi,a avut pierderi mari.

La anul,o sa fie 23 august 2014 - 23 august 1944.
O sa se implineasca 70 de ani.70 de ani a trecut,trece timpul.



 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune si tu ceva