8 septembrie 2013

Elena Anghel

Am fost ieri si azi la mama.
Ieri m-am dus cu o candela mica,si am cumparat sase fire de garoafe:doua rosi,doua albe si doua mov.Am stat cam 1 ora si 20 de minute.
Azi am fost din nou.Azi m-am dus cu o candela mare(arde doua zile),am cumparat si o coronita din fata cimitirului,nu conteza cat am dat pe ea.
I-am pus coronita pe crucea ei,era o princesa.Princesa este si acum.
Aproape toata saptamana,arde candela la ea.Are si multe flori langa cruce.
Azi a facut 11 saptamani,peste o saptamana vrem sa-i facem parastasul de trei luni.
I-am facut curat pe langa cavou,i-am schimbat apa la flori,am udat locul de veci,ii se usca gatul si gura(am mai spus aceste fraze).
 
Dumnezeu sa te odihneasca,Elena Anghel...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune si tu ceva