7 decembrie 2013

Elena Anghel

RIP ELENA ANGHEL(TANTA)   1-03-1949    23-06-2013

Astazi i-am facut parastasul lui Elena Anghel de sase luni.
I l-am facut mai devreme cu doua saptamani,fiindca se intra in post.
Am inceput de ieri pregatirile,am scos lista pe masa si am inceput s-o complectam cu ce trebuie.
De impartit n-am impartit foarte mult,am impartit 7 porti.
I-am facut la 3 saptamani,la 40 de zile,la 3 luni si respectiv la 6 luni.O sa-i facem mereu,la 9 luni,la 1 an si mereu,mereu.Nu o s-o uitam niciodata!S-a purtat frumos cu noi si a avut grija de noi!
Va da-ti seama ca a fost ceva alergatura,n-a fost tocmai usor.Trebuia s-o facem.
Ne-am impartit sarcinile amandoi,pentru a putea termina mai repede de cumparat.
Impreuna cu Costel Anghel,am aranjat toate probleme legate de acest parastas.

Azi dimineata,fratele meu Costel,s-a dus la biserica la slujba cu coliva,ca sa imparteasca la cei nevoiasi.Dupa ce a venit Costel de la biserica,m-am dus eu ca sa-i aprind lumanari si sa ma rog pentru ea.Evident,slujba se terminase cand am fost eu.Trebuia sa stau cu tata acasa.Asa este bine sa faci(sa facem),fiecare dintre noi avem morti in familie.
De cum a venit el acasa,am inceput sa impartim in stanga si-n dreapta.
Ea si-a facut datoria fata de noi,acum noi trebuie sa ne facem datoria fata de ea.
Cam in jurul pranzului,am mers la cimitir.Am luat de fiecare cate o candela mare(arde in jur 6 zile,este pe baza de ulei)si cate 2 buchete de flori.
Am facut putin curat,am tamaiat-o de 2 ori,am mai vorbit de ea.Am avut o mica surpriza cand ne-am dus acolo,faptul ca am gasit apa inghetata.Si saptamana trecuta tot la fel,cred ca o sa-i punem niste crengute de brad pe mormantul ei.Nu prea era lume prin cimitir,nu stiu care este motivul.
Era unele morminte,care cam demult nu a mai fost nimeni pe acolo,altele se vedea ca trece cineva pe l-a el(ea),era ingrijit.Ma rog,fiecare cu socoteliile lor.Nu prea este bine sa ma bag eu pe la altii.

A trecut aproape 6 luni de zile,de durere.Si acum imi amintesc dupa atatea luni,cum era ea langa mine,cum ii tineam mana dreapta intre palmele mele.A trecut repede 6 luni,chiar foarte repede.
Si acum imi amintesc cum ne chema ea,sa-i facem injectii.Nu conta ca era zi sau noapte,trebuia sa fim aproape de mama noastra.
Si acum ne amintim,cum ne striga ea pe noi,sa-i aducem apa de baut.Este greu fara mama.
Nimeni si nimic,nu o mai poate aduce inapoi pe mama noastra.

Dumnezeu sa te odihneasca,Elena Anghel(Tanta)...Ne vom gandi mereu la tine...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune si tu ceva