23 decembrie 2013

Elena Anghel

RIP ELENA ANGHEL(TANTA)  1-03-1949   23-06-2013

23 Iunie 2013 - 23 Decembrie 2013

A trecut sase luni de la moartea mamei nostre.
Ieri si azi,am fost la ea,nu prea pot sa mai stau prea mult langa ea,din simplu motiv ca este cam frig.
In mare,stau cam 30-60 de minute langa ea.Cand ma duc,nu uit sa iau o candela mare si niste flori(eventual crengi de brad).
Eu personal,ii simt lipsa lui mama.Cum era acum perioada de sarbatori,cu sarmale,cartabosi si toate bunatatiile care se face de Craciun,ea le pregatea,ea era bucatareasa.
Era o caldura in bucatarie,de nu puteai sa stai,statea saraca sa ne faca saramale.
Mai intai am dat prin piata,sa iau doua crengi de brad.Crengiile era destul de mari,mi-au placut si le-am luat.Am dat pe ele 5 lei.In ultimiile doua-trei saptamani,am inceput sa ii luam niste crengute de brad,i-am mai luat acum doua saptamani,eu si Costel Anghel.
Iau o candela mare cu mine,este pe baza de ulei si arde cinci-sase zile.Nu costa mult,doar 5,5 lei.Nu stau sa pierd timpul mereu cumparand candele,iau de regula zece bucati.
Am mai cumparat doua pachetele de tamaie si un pachetel de carbune.Nu mai avem deloc.
Eu mereu cand ma duc la Elena Anghel,o tamaiez.Asa mi se pare corect si cinstit.
A fost ceva lume in cimitir azi,probabil ca vine lumea inainte de sarbatori.

De ce ma duc la ea mereu?

  • Fiindca ne-a dat viata!
  • Ne-a crescut frumos!
  • A avut grija de noi!
  • Ne pregatea de sarbatori ce era necesar!
  • Statea cu noi de vorba!
  • Ne-am inteles foarte bine cu ea(nu ne-am certat,nu ne-am urat)!
  • A fost alaturi de noi mereu!
  • Am fost si noi alaturi de ea mereu,mai ales cand s-a imbolnavit,ca era zi sau noapte,ne sculam si ii faceam injectii!
  • A fost o mama calma,grijulie si iubitoare!
  • A fost o mama vesela,cand mai faceam glume prin casa!
  • Din RESPECT!
Pentru prima data,face Craciunul si Revelionul departe de noi,il face singura.
Ce sa va mai zic,decat ca ne-a fost luat un membru de familie de  neegalat,avea foarte mare valoare.
De cate ori ma duc la ea,o privesc in jos,nu o mai privesc in fata.

Sarbatori fericite si La multi ani,acolo unde esti!

Dumnezeu sa te odihneasca,Elena Anghel(Tanta)...




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune si tu ceva