6 ianuarie 2014

Bucharest Christmas Market




Bucharest Christmas Market,asa se numeste evenimentul organizat in Piata Universitatii.
Evenimentul a fost organizat de Creart.Ne-am putut bucura cu totii,de acest eveniment placut de sarbatori,s-a tinut intre 6 decembrie 2013-5 ianuarie 2014.
Eu am fost de doua ori la acest eveniment,pe 27 decembrie si pe 5 ianuarie.
Pentru mine si fratele meu,numai sarbatori n-au fost acestea,au fost cele mai triste.
Lume multa a fost puternic pe 27 decembrie,distractia era la ea acasa.Au fost invitate trupe romanesti,cam de mana a doua,adica mai ieftine.Nu stiu daca am stat 30 de minute la fiecare vizita.
Cand am fost pe 27 decembrie,scena era acolo,cand am fost ieri,nu mai era nimic.Mi-am luat si eu niste vin rosu(doua pahare),ca sa simt putin atmosfera.Pretul a fost intre 3-5 lei.
S-a tinut si anul trecut,dar n-am fost deloc.Avea de toate acolo:mancare,hainute,dulciuri,articole de lemn,bautura,era si vreo doua cabane de animale(pisici si caini),lucruri marunte si frumoase.
Nu prea am avut eu asa o stare de distractie,am fost mai plicticos,mai suparat.Am facut acest filmulet si cateva fotografii.Am trimis si cateva poze pe Facebook.
Acum era si normal sa-mi fac numarul,doar nu ma duceam pana colo si stateam ca fraierul,fara sa fac nimic.Am un blog personal,in care spun pe unde ma duc si ce gandesc.

2 comentarii:

  1. Am ramas cu o impresie foarte buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este foarte bine ca ne-am simtit bine,la acest festival!;)
      Multumesc pentru comentariu!;)
      Succes!

      Ștergere

Spune si tu ceva