11 ianuarie 2014

UniFun Radio

11 ianuarie 1990 - 11 ianuarie 2014

Acum 24 de ani,emitea pentru prima data in Romania UniFun Radio.Ce vremuri frate,ce amintiri placute.Eram pustan atunci,nici liceul nu-l terminasem.
Eu aveam atunci un magnetofon,un Majak 205.Aveam benzi de magnetofon mici si mari.
Aveam o gramada de benzi din anii 1980.Erau solisti de top in 1980-1990:Modern Talking,CC Catch,Blue System,ABBA,Michael Bolton,Michael Jackson,Sandra,Elton John,Gerorge Michael,
Ssndra,Samanthna Fox,AL Bano & Romina Power,Toto Cutugno,Adriano Celentano,,Ricchi Power,Roxette,Bad Boys Blue.
Mi-au placut foarte mult acest post de radio.Dupa niste ani petrecuti alaturi de ei,s-a spart gasca:
Uni-UniPlus       Fun-FunRadio
Nu stiu de ce sau separat,dar erau un tip Bobby la UniPlus,era cam jegos tipul.Le stia el pe toate,avea un par lung si alb.a fost in SUA tipul plecat.In fine,asta-i treaba.
Am cautat pe Facebook si am gasit UniFun Radio!Pentru ca mi-a placut foarte mult acest post de radio,le-am dat un like.A fost primul post de radio din Romania!
In ziua de azi,la toate posturile de radio,este foarte multa publicitate.Este diferenta de la cer la pamant,intre posturile de radio.Nu se compara deloc.

La multi ani,UniFun Radio!;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune si tu ceva