31 ianuarie 2014

Conversatie sociala

  • In fiecare luna,se organizeaza cate un Meetup.In luna decembrie a anului trecut,s-a tinut in sediul Cegeka.La fiecare Meetup,se discuta despre valoriile de grup si echipe.Aceste Meetup-uri,are rolul de-a conversa,de-a intelege rolul angajatului in echipa,de-a intelege mai usor proiectele care sunt in desfasurare,s-au care vor fi preluate de la clienti.
Am fost pe 29 ianuarie 2014,la un Meetup organizat in sediul lui 1&1 Internet Romania.
Intalnirea a avut loc la ora 18.45,si a durat pana la ora 21.15.A fost o pauza de zece minute.
Am fost 11 oameni in sala,o sala destul de mare si confortabila.Intalnirea a avut loc la etajul zece.
Sediul lui 1&1 Internet Romania,este chiar langa fostul patinoar Floreasca,in cladirea de birouri Eliade Tower.Chiar jos la intrare,este un panou cu informati cu toate firmele aflate in cladire.
Din 11 etaje cat are cladirea,1&1 Internet Romania are inchiriate sase etaje,nu mi-a venit sa cred.
Am ramas putin surprins si de numarul angajatilor:300 de oameni sunt angajati la ei.
Ca sa ti inchiriate sase etaje,trebuie sa si produci.Banuiesc ca proiectele sunt destul de mari.
Cei zece oameni(in afara de mine)erau de la firme cu renume pe piata romanesca.

Despre ce s-a vorbit la acest Meetup?
  • S-a vorbit foarte mult de lucru in echipa(4,6,8 pana la 10 oameni).Aceste echipe au si ele valoarea lor in firma.O valoare care se poate vorbi de calitatea produsului si de cantitatea produsului.
  • S-a vorbit foarte mult de clientii unui viitor proiect,care cer anumite proiecte de la programatori.Clienti care stiau ce vor,altii nu stiau sa explice ce vor de la  programatori.
  • S-a vorbit de marketing,de vanzarea produsului(daca merge vanzarea si daca nu merge vanzarea(care este scopul esecului acelui proiect).
  • S-a vorbit de Agile.
  • Unii oameni,au dat cate un exemplu de la firma lor(am patit asta,altii au zis:dupa foarte multa munca am reusit).
  • S-a dat si cateva exemple de afara,de cazuri reale.
  • De proiectele care si-au scos banii(proiecte mai mari s-au mai mici).
Imi pare rau ca am intrat tarziu in acest grup,fiindca am ce sa invat de la aceste intalniri.










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune si tu ceva