10 iunie 2013

BFITfestival

Cum se face,ca in data de 2 iunie,s-a intamplat mai multe chestii.
La  24 de ore,scriu din nou un articol.Sunt zile cand am chef de scris,iar in altele,nici nu intru pe facebook.
Veneam de la Bookfest,si stiam de acest eveniment stradal.
Am coborat la statia de metrou Universitatii,si am luat-o pe langa sediul BNR,unde am ramas surprins placut de ce-am vazut acolo.
Vremea a fost ploioasa,urata pentru un asemenea eveniment.Ghinion,ce sa-i faci.

BFITfestival,caci despre el este vorba,isi arata voloare pe strada Lipscani,chiar in fata BNR+ului.
Am ajuns destul de tarziu,in jurul orei 17.30.
Era o echipa in plina desfasurare,3 tipe si un tip.Echipa se numeste:The Fairies( Franta).
Aveau foarte mult umor,aveau niste costume misto si piciorangele erau geniale,era pe baza de parodie.Am reusit sa fac destule poze cu ei.
Au luat-o inainte pe Lipscani,pentru a-si continua distractia.

Surpriza mare a fost,cand a inceput sa ploua ca lumea,a rasarit o alta echipa formata din 4 tipe dintr-un cort amplasat in fata BNR-ului.
Echipa se numeste Flour Fantastic(Olanda).Avea niste boloane tuguiate,in care tinea ritmul muzicii.
Dansa foarte elegant si frumos.Mai mult,invitau barbatii sa danseze cu ele.
Prima echipa a mers drept inainte pe Lipscani,si a doua echipa,a facut dreapta pe Selari.
Am ales varianta a doua.Am mers cu ele,pana aproape de fostul magazin de mobila apartamentul.
Aveau o eleganta sensibila si calculata.Era bataie mare,cine vrea sa le faca fotografii din fata.
Din fericire,am fost prezent la acest festival doar duminica
Din pacate,nu se poate organiza in fiecare an.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune si tu ceva