29 iunie 2013

Costel Anghel

Astazi este 29 iunie 2013,este ziua de nastere a fratelui meu.
Implineste o frumoasa varsta,implineste cateva veri frumoase.
S-a nascut de Sfantul Petru si Pavel,s-a nascut vara,un anotimp extraordinar,cum este si sufletul lui.
Din pacate,aceasta sarbatoare,n-a fost una tocmai reusita.
Am avut o saptamana devastatoare,o saptamana neagra,o saptamana cu lacrimi si durere.
Costel Anghel,nu s-a simtit astazi in apele lui.

Am stat azi de vorba cu el,ca intre frati,ca intre 2 oameni care sufera plecarea mamei lor.
Am povestit impreuna la un pahar de vin alb,toate cuvintele frumoase despre mama noastra.
Pentru noi,este o adevarata tragedie moartea mamei noastre,este un soc.
A trecut repede timpul azi.
I-am urat pe Facebook si pe Twitter,un sincer La multi ani!;)
Facebook-ul si Twitter-ul este la misto,nu poti sa te bazezi pe asa zisi ''prieteni''.
Cred ca cel mai important lucru,este ca l-am pupat azi dimineata,si i-am zis La multi ani.

Dragul meu frate,iti mai zic inca odata La multi ani,sa se ti indeplineasca toate dorintele pe care ti le-ai pus in suflet.Sa ai un an fabulos,plin de realizari personale si profesionale.
Sa trecem impreuna,peste acest moment foarte greu pentru noi.

La multi ani,Costel Anghel!;)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune si tu ceva