1 iunie 2013

ONGfest

Am fost pe 19 mai,la ONGfest(scriu la aproape doua saptamani,de la acest eveniment,mea culpa). Am facut si cateva poze,le-am postat pe pagina noastra,Fotografii Interesante.

Cum a fost organizarea?

Organizarea ONGfest,a fost destul de reusita.Am ajuns pe la 2.00 p.m,si am stat doua ore.
Chiar la intrare,era instalata o scena ingenioasa,unde se recita poezii si se canta.
Ca vizitatori,era ceva oameni interesati de diverse ONG-uri.
Stateau de vorba cu cei care erau in bransa,chiar le oferea cate un fluturas sau eventual un pliant.

Le zicea ca are conturi pe facebook si twitter,si cel mai important lucru,are si un site informativ cu activitatea lor.Cam in fiecare cort al fiecarui ONG,era 1-2 persoane,chiar am vazut si corturi goale,m-a intristat acest lucru(nu vreau sa fiu rau).Poate oamenii au stat pana sa vin eu.
Cam 60 de ONG-uri au fost prezente,erau pozitionate chiar pe mijloc.

Este prima oara cand am fost prezent la ONGfest.Insistau foarte mult pentru cei 2%,unii dintre ei,te puneau sa iti da-i datele dupa cartea de identitate.Sa semnezi pentru nu stiu ce motiv.Nu este rau lucrul acesta.,le trebuia cateva mii de semnaturi pentru un motiv anume.

O sa dau mai jos o lista,cu toate ONG-urile prezente,n-am mai stat sa caut pe Google pe fiecare in parte(sa pun link-ul),pierdeam mult timp liber.

1)   Salvati copii.
2)   Asociatia  Young Initiative
3)   Asociatia Seculara Umannista din Romania.
4)   Asociatia Aras.
5)   Asociatia Acces Pentru Toti
6)   Fundatia pentru S.M.U.R.D.
7)   Asociatia P.A.V.E.L.
8)   EUROPASS
9)   Asociatia Pro Noi si Europa
10) Asociatia ROM pentru ROM
11) Federatia Nationala a Caselor de Ajutor al Pensionarilor.
12) Asociatia Caritas Bucuresti.
13) Let's Do It Romania.
14) Asociatia Free.
15) Siguranta Auto.
16) Basarabia e Romania.
17) Asociatia Accept.
18) Fundatia Svasta.
19) Asociatia Arin.
20) Invingem Autismul.
21) Motivation Romania.
22) Asociatia Adamos.
23) ASSPUB.
24) Asociatia Pas cu Pas.
25) Militia Spirituala.
26) Asociatia pentru  Promovarea Culturii si Responsabilizarea Civica.
27) Asociatia Adolescentart.
28) Salvati Delta.
29) Asociatia Depresiunea Horezu.
30) Federatia Volum.
31) Fundatia Pact.
32) Un Youth Romania.
33) Touched Collection
34) Asociatia Down Bucuresti.
35) Asociatia Oneofus
37) Crucea Alba.
38) Conil Kuinder Garden.
39) Asociatia pentru Dezvoltare in Turism Buzau.
40) Asociatia Carusel.
41) Asociatia Exista Viata dupa Doliu.
42) Asociatia Copiilor Bolii Cardiace Congenitale.
43) Societatea Culturala Armeneasca.
44) Synergy Romania.
45) Cercetasii Romaniei.
46) Bursa Change For Life.
47) Consilul Tinerilor Armeni.
48) Centrul de Resurse Economice si Educatie pentru Dezvoltare.
49) Asociatia Montana Pathos.
50) Asociatia React.
51) Every Can Counts.
52) Asociatia Familiilor Catolice Vladimir Ghika.
53) Fundatia Pentru Dezvoltarea Societatii Civile.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune si tu ceva