21 aprilie 2014

Cinci ani de Facebook si Twitter



  • Facebook 10 aprilie 2009 si Twitter 20 aprilie 2009!
  • Am implinit cinci ani de Facebook si Twitter!
  • Pentru mine Facebook-ul,inseama relaxare dupa o zi de munca!
  • Stau putin pe Facebook si Twitter!Stau putin pe retelele de socializare!
  • Oricine poate fi in spatele unui user,oricine poate fi in spatele unei poze!
  • 50% din conturiile de pe  Facebook,sunt false.Sunt persoane ireale!
  • Am fost dat afara de pe Facebook,si am dat afara de pe Facebook!
  • Eu nu ma duc repede sa dau ADD!
  • Facebook-ul si Twitter-ul sunt mai mult de umplutura,nimeni nu-ti da nimic.
  • Cand a murit mama noastra,Elena Anghel,doar trei persoane ne-au dat mesaj pe Facebook si ne-au zis condoloante.Acest lucru inseamna ca nu este o unitate pe Facebook.
  • Noua nu ne-a dat nimeni un tweet sa ne zica:@Costel_Anghel,@florin_anghel-condoloante pentru mama voastra.Lipsa de unitate,lipsa de socializare,conteaza foarte mult sa fi langa un om la durere.
Am aflat si eu de aceste doua site-uri de socializare,la timpul trecut de pe net.
Consider aceste doua site-uri un real succes,pentru cei care le administreaza.Patronii sunt extrem de multumiti.Daca la Facebook merge treaba foarte bine,la Twitter merge mai slabut.
Activitatea pe Facebook merge brici,este foarte mult trafic pe aceasta retea de socializare.Pe Twiter insa,nu prea este activitate.Pentru mine ambele site-uri,sunt mai mult de forma.


  • Facebook-Profilul meu este foarte simplu.Pe Facebook stau mai mult pustanii,pana-n 20-25 de ani.Facebook-ul este bun la informati si la evenimentele care se desfasoara in Bucuresti.
Se mai organizeaza diverse intalniri pe Facebook,sunt grupuri care sunt speciale pentru asa ceva.Paginile de prezentare,au si ele rostul lor pozitiv.Mai face un user share cu o informatie interesanta,mai vezi o poza din alt oras,mai vezi un video interesant,mai vezi un album din alt oras(eventual tara straina).


Daca in primii trei ani mai stateam pe Facebook,decand a murit mama noastra de anul trecut,stau extrem de putin pe Facebook.Nu sunt mort dupa Facebook,nu ma scol noaptea sa vad cine mai este pe Facebook.Pot sa stau o saptamana fara sa nu intru.
Nu prea dau like la ceilalti useri,dar nici nu comentez la ceilalti useri.Imi place sa stau pe profilul meu.A fost cazuri cand i-am comentat de 3-4 ori,si cand am zis ceva pe Facebook,s-a facut ca nu vede acel articol.Imi place sa postez albume si sa ma folosesc de telefonul mobil.


Cat priveste prieteniile pe Facebook,asta inseamna apa de ploaie.Oricand te poate da afara un user(am facut curatenie de vara).Daca el numai vrea sa te tina in lista lui de prieteni,nu poti sa-l obligi.Pana la urma,este profilul lui si face ce vrea cu el.
Pe Facebook este si multa aroganta.Sunt oameni care le place sa se laude,ca stie o gramada de lucruri.
Daca vad un user mai cunoscut pe Facebook,nu dau repede add la el(ea).Poate omul baga doar persoane cunoscute,nu baga pe oricine.


Am pe lista mea de prieteni,persoane pe care le cunosc de cinci ani de zile,sunt persoane cu care am conversat fata in fata,sunt persoane reale.Sunt persoane pe care le stiu numarul de telefon.
Iar altele,ce sa mai zic,faptul ca sunt la numar nu reprezinta o noutate pentru nimeni.Pe mine nu ma inbrasa cu nimic ca userul X,are 1000,2000,3000 de prieteni.Cati cunoaste el din 1000,2000,3000 de prieteni?Nu poti sa te duci la toate profilele lor,sa vezi ce mai zic.Pe Facebook,sunt doua tipuri de oameni:sunt persoane sociabile si mai putin sociabile.


Este foarte adevarat,ca Facebook-ul este o retea de socializare,si nu dusmanie sau invidie.Fiindca nu-i duci in spate pe cei ce ii ai in lista ta de prieteni.
Este foarte adevarat ca unii oameni,vin la unii userii cunoscuti.Adica cum aude de un tip(tipa)mai cunoscuta dau add repede.Nu mi se pare foarte ok acest lucru.
Nu costa nimic daca iti faci cont pe Facebook si Twitter,mai afli si tu noutati,si esti aproape informat din aceaste surse.In cinci ani de zile,am o impresie buna despre Facebook.




  • Twitter-Profilul meu este unul prea modest.M-au anuntat cei de la Twitter,ca profilul meu a facut 5 ani!Twitter-ul il folosesc foarte rar.Din acesta cauza nu urmaresc multe persoane.Ce rost are sa am follow la multi useri,cand eu nu stat pe Twitter?
  • Eu nu dau mai mult 2-3 mesaje pe saptamana.Este si normal sa nu am multi urmaritori,dar nici eu nu urmaresc multe persoane.
De ce sa urmaresc 200-300 de persoane,cand eu nu vorbesc cu nimeni?Pe Twitter se mai schimba 2-3 replici.Asa mai zic si eu sa te urmaresc.Sa vorbim,sa comunicam,sa schimbam 2-3 fraze.
Twitter-ul pana la urma,este o sursa de informatii.Pe Twitter sunt si multi papagali,latra mereu.Daca eu te intreb ceva pe Twitter,astept sa-mi primesc raspunsul.Nu sa raman cu intrebarea in aer.Asta inseamna ca nu vrei sa ai treaba cu mine.Pentru acest lucru fac si eu unfollow.


Am dat follow dar si unfollow.Cred ca orice user a facut acest lucru,nu trebuie sa-mi fie rusine.Poate alti useri in 5 ani de zile,poate are 4000-5000 de twitter-uri,poate sa aiba 2000-3000 de urmaritori.
Despre Twitter nu prea am multe de spus.Twitter-ul este ceva foarte simplu,poti sa il urmareste pe X user dintr-o tara straina,fara sa fii prieten pe Facebook cu el.Daca mie imi place ce masaje trimite pe Twitter,fac follow la userul X.La fel sta treaba si pe Google+.


Twitter si Google+,seamana foarte mult amandoua,au butonul follow.Google+ seamana foarte mult cu Facebook,poti sa postezi albume foto si sa scrii foare mult in casuta de mesaje de la Google+ si Facebook.Google+ are din amandoua cate ceva din fiecare:Facebook-scrii mesaje cu continut mult si la Twitter:follow.Google + a fost lansat ca sa-l doboare pe marele Facebook,dar cred sunt slabe sanse de reusita.Pertotal,sunt multumit si de Twitter.Mai fac un share cu un articol de pe blogul meu,mai ma duc sa vad ce mesaje a trimis userul X.Mai caut o persoana din Romania.Anul trecut aveam 1000 de mesaje postate,acum am 1183.Intr-un an de zile,(2013-2014)am postat 183 de mesaje.
Este bine sa ai cont pe Facebook ,Twitter si Google+!Sunt multumit si de Twitter!







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune si tu ceva