10 aprilie 2014

Salonul Auto Moto 2014

A scris Costel Anghel saptamana trecuta,un articol despre Salonul Auto Moto 2014.Acest eveniment deosebit de interesant,a fost organizat in perioada 2-6 aprilie 2014 in Piata Constitutiei.Timp de cinci zile,Bucurestiul a fost la inaltime.Timp de cinci zile,ai avut sansa si posibilitatea,sa-ti cumperi o masina sau eventual,sa inchei un contract in rate.Intrarea in cursul saptamani a costat 15 lei,iar in weekend a costat 20 de lei.Am ales sa ma duc sambata trecuta,sa vizitez acest Salon Auto Moto.A fost a treia editie la Salonul Auto Moto.Prima editie fiind in 2012.
Deoarece m-am simtit bine acolo,am stat trei ore:16.45-19.50.Un trei ore in care am vizitat cele sase corturi(cinci corturi fiind destinate evenimentului,si un cort festivalului).


Am fost pentru prima data la acest Salon Auto Moto,am mai fost bineinteles la SAB Bucuresti,in care se organizeaza in ROMAERO Baneasa,dar acolo se organizeaza odata la doi ani.Acolo este mult mai mare suprafata de expunere.In fine,am deviat putin de la subiect.Zis si facut.
Nu puteam sa ma duc acolo,fara sa fac fotografii si filmulete.Parca ma duceam degeaba.
Siner sa fiu,am fost mai mult sa ma uit la motociclete.Mie imi place foarte mult motociclete.Daca as fi sa aleg dintre o masina si o motocicleta,as alege motocicleta cu ochii inchisi.
Fotografiile le-am postat pe profilul meu,de pe Facebook.A urcat si fratele meu niste filmulete pe YouTube-Costel Anghel,sunt sapte la numar.


Motociclete face cat masinile.O motociclea noua avea ca pret,intre 8000-13000 de Euro.Erau super motociclete,fiind in marea majoritate japoneze.Sunt motociclete de calitate,sunt motociclete de forta.
Nu oricine poate sa urce imediat dupa ce si-a luat permisul categoria A,pe o asemenea scula.
O motocicleta la mana adoua,avea ca pret intre 4000-6000 de Euro.Exemplu:Anul 2008,pret 4000 de Euro.Mai bine prefer sa mai pun inca 4000 de Euro,si sa-mi iau una noua.
De remarcat un singur lucru:motociclete noi si la mana a doua,se putea cumpara prin rate.
Eu personal,n-as da un 4000 de Euro,pe una folosita.La sase ani vechime,trebuie sa te astepti si la surprize.Poate a avut un accident,poate a rupt-o prin Bucuresti.Ce este folost,folosit ramane.


Sa zicem o motocicleta la un 10000 de Euro,mai mult de 200-250 de Euro nu poti dai la banca.
Pai cu 10000 de Euro,poti sa-ti iei o masina noua.Un Logan,Fabia,Clio si un Corso de exemplu.
Reprezentantele motocicletelor care au fost la Salonul Auto Moto sunt urmatoarele:Ducati,BMW,Suzuki,Honda si Yamaha.
Este cazul sa mai zic ceva si de masini,ca prea mult am vorbit de motociclete.


In primul cort,a fost pentru piese de schimb,service,jante pentru masini si echipament pentru motociclisti.
In al doilea cort, a fost pentru biciclete,motociclete,masini de epoca si patru Maseratti.
In toata partea dreapta,a fost rezervata motocicletelor si bicicletelor.Partea cu biciclete,a fost slaba reprezentata.Ma asteptam la mai multe firme de biciclete.
Masinile de epoca au fost vreo 30 de bucati,toate restaurate si modificate.Preturile variau la ele:intre 30000-50000 de Euro.Majoritatea masiniilor de epoca,erau prezente din 1960-1970.


  • Cele patru Maserati,faceau 75000 de Euro fara TVA,cu TVA se ridica la fabuloasa suma de 100000 de Euro.
  • Cu 50000-100000 de Euro,as cumpara 1-2 apartamente,si as trai ca boieru din chirie.Cu maxim 600 de Euro,as trai bine in Romania.Fara sa fac niciun efort in plus.
  • Cu 30000-50000 de Euro cat as da pe o singura masina,mi-as face o firma.
  • Era un Mercedes E350 la reprezentanta,pretul era de 101000 de Euro fara TVA,cu TVA pretul ajungea la suma astronomica de 125000 de Euro.
  • Erau cateva Mercedes-uri de 40000-60000 de Euro,cu TVA.
  • Toate masinile de teren off road,sunt foarte scumpe:40000-50000 de Euro.
  • Nu sunt mort dupa masini de fite,dar m-as multumi cu un Dacia Logan si o firma.
  • Romanii se suiau in masini dupa 20000 de Euro,se suiau la volan zambind,claxonau,se fotografiau si mai ales,facea cu mana pe geam.Parca n-a mai vazut supermasini la televizor.
  • Romanii evitau sa se suie in masini de 10000-15000 de Euro,avea retineri.
  • Vorbesc acum in calitate de zugrav,cam ce as face eu cu aceasta suma.
  • Bineinteles,nu sunt multumit cu putin.
In cortul trei,patru si cinci,erau masini din Franta,Germania,Italia,Cehia,Coreea de Sud si Japonia.
Erau masini pentru toate buzunarele,pentru toate gusturile.Bani sa ai in cont,si un venit mare pe cartea de munca.Am vazut oameni care se interesa de anumite masini,cerea relati la standul vanzatorului.Oamenii se cam uita si atat.N-am vazut Renault,BMW,Alfa Romeo,Jaguar si Dacia,la acest Salon Auto Moto.Dacia cu siguranta ma interesa foarte tare.Mai ales Dacia Logan.Alta este cand vorbesti cu vanzatorul,si alta este pe siteul lor.In spate erau de vanzare masini si motociclete.


Adica cum:veneai cu masina,nu plateai intrarea,si in plus lasa-i un numar de telefon.Asa era si cu motocicletele,acelasi stil.Erau masini vechi:Dacia 1100,Dacia 1300,Dacia 1310,Trabant,ARO.In general erau masini romanesti.Erau si cateva exemplare romanesti facute in Romania,mai exact la Brasov.Erau off road,si costau 125000 de Euro.
Mi-a placut foarte mult acest Salon Auto Moto 2014.Am ramas cu o impresie pozitiva.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune si tu ceva