27 aprilie 2014

Florin Anghel-26 aprilie

  • Cine credea ca acum exact un an de zile,mergeam la mama noastra de ziua mea?
  • Ieri a fost 26 aprilie 2014,ieri a fost ziua mea de nastere!;)
Daca anul trecut am ales sa mergem de ziua mea in Plaza Romania,anul acesta am ales Liberty Center.Am ales acest Mall,fiindca se afla foarte aproape unde am muncit noi asta-iarna,adica la Green Gate.Liberty Center se afla pe fostul complex circul foamei.
A fost daramat acel circ al foamei,si a fost construit un nou Mall modern si foarte ingenios.
Mall-ul este destul de vizitat si are un program foarte flexibil.Piesa de rezistanta la acest Mall,consta un mic patinoar la etajul 2.Etajul 2 fiind cel mai vizitat.
Am fost cu Costel Anghel la Liberty Center.Chiar daca trecem printru-un moment greu,am zis totusi sa mergem sa ne relaxam putin.Sufletele noastre sunt alaturi de mama noastra.
  • Primul lucru pe care l-am facut,a fost sa mergem la etajul 2 sa servim doua pizze si doua beri.
  • Dupa aceasta etapa,a urmat etapa a doua.Am ales sa vizitam acest Mall destul de simpatic.
  • Etapa a treia a fost sa vedem un film la The Light Cinema.Am vazut Capitanul America:Razboinicul Iernii,intrarea la acest film a costat 50 de lei(amandoi).


Nu ne-am luat haine de fite si n-am facut figuri la sarbatoarea mea.Zic eu ca am fost destul de modesti si simpli.
N-avea rost sa petrecem foarte tare,cand avem probleme sufletesti.Nu este timpul si locul pentru asa ceva.Chiar am simtit putina relaxare.Ne-am bucuram de aceasta iesire discreta.









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune si tu ceva