25 aprilie 2014

Elena Anghel-27 aprilie 2013

RIP ELENA ANGHEL-TANTA  1-03-1949   23-06-2013
  • 27 aprilie 2013,ora 18.55
  • Timp de patru-cinci minute,mama noastra draga,Elena Anghel a fost incostienta.Practic ea a fost pe alta lume.Practic ea era intacta,numai reactiona in niciun chip.
  • Timp de patru-cinci minute,ochii ei au fost intepeniti in sus,adica se uita cu amandoi ochi in tavan.Nu se uitat nici in dreapta,dar nici in stanga.
  • Timp de patru-cinci minute,mainile si picioarele iau fost intepenite.
  • Timp de patru-cinci minute,n-a scos o vorba,n-a schitat un gest.Am strigat-o pentru a o tine in contact cu noi.A fost muta pentru cateva minute,niciun strigat n-a gesticulat.
Eu eram in bucatarie si Costel era la ea in camera.Cand aud vocea lui Costel:Florin,vino repede ca mama numai poate sa respire.Imediat ce-am ajuns la ea in camera,am deschis geamul si udat-o cu apa rece.Am udat-o pe fata si pe maini.
In timp ce eu o udam,Costel a dat repede telefon la 112,si in maxim 15 minute a venit SMURD-ul.Am continuat impreuna sa o udam si s-o strigam.
La 19.15 a venit SMURD-ul.S-a dus Costel cu mama noastra la Spitalul Muncipal.La Spitalul Municipal ia facut analize si a venit acasa in jurul orei 01.00 dimineata.
Eram innebuniti,cum dintr-o data sa faca un asemenea atac?Cum s-a putut asa ceva?Brusc odata.
In saptamana ce-a urmat,ne-am mai calmat.N-a mai fost nicio problema cu mama noastra.
  • Exact dupa doua luni de zile,exact dupa 60 de zile,pe 27 iunie 2013,am depus-o pe mama noastra in scripta,pe Elena Anghel.
  • Elena Anghel-Tanta,a trait 64 de ani,3 luni si 23 de zile.
Am fost langa mama noastra pana in ultima secunda.N-am lasat-o singura,n-am fost indiferenti cu ea.Si noaptea cand ne striga,eram langa mama noastra.Am stat langa ea tot timpul.


Dumnezeu sa te odihneasca,Elena Anghel-Tanta!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune si tu ceva